Πριν από λίγες ημέρες η γαλλική γαλακτοβιομηχανία Danone
ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει στην αγορά της γειτονικής Βουλγαρίας ένα γιαούρτι
που θα απευθύνεται αποκλειστικά στο «ισχυρό φύλο». Το ίδιο έπραξε επίσης και η
Powerful Yogurt με προϊόν που στοχεύει στον ανδρικό πληθυσμό των ΗΠΑ και της
Βρετανίας.
Και οι δύο μπράντες χρησιμοποίησαν συσκευασίες μαύρου
χρώματος για να καταδείξουν τη διαφορά από τα υπόλοιπα γιαούρτια.
Στον αντίποδα, η Danone απευθυνόταν αποκλειστικά στις
γυναίκες όταν λάνσαρε το Activia.
Οι έρευνες αγοράς όμως έχουν αποδείξει ότι η γεύση
μετράει περισσότερο από κάθε τι. Και οι ερευνητές προσθέτουν ότι αυτού του
είδους οι διαχωρισμοί είναι περισσότερο διαχωρισμοί που αφορούν τις διατροφικές
συνήθειες ανδρών και γυναικών.
Γεγονός είναι πάντως, ότι οι άντρες τρώνε λιγότερο
γιαούρτι. Στις ΗΠΑ το 65% των πελατών γιαουρτιού είναι γυναίκες και στη Γαλλία,
οι άνδρες προτιμούν το τυρί.
Ταγκαλάκη Έλενα
Πηγή:www.agronews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου