8 Δεκ 2013

Η Μαρινόπουλος βραβεύει Έλληνες παραγωγούς.

Παραγωγούς για την καινοτομία και την ποιότητα των προϊόντων τους βράβευσε η Μαρινόπουλος.


Στο πλαίσιο του Προγράμματος Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος που ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2012, ο όμιλος Μαρινόπουλος βράβευσε επτά καινοτόμα προϊόντα από όλη την Ελλάδα, σε μια προσπάθεια να στηρίξει τα εγχώρια προϊόντα και τους Έλληνες παραγωγούς.


Οι βραβεύσεις πραγματοποιήθηκαν σε ειδική εκδήλωση που έλαβε χώρα στο Μέγαρο Μουσικής στις 5 Δεκεμβρίου και σηματοδότησε την ολοκλήρωση του «Προγράμματος».



Οι επτά νικητές αναδείχθηκαν μετά την αξιολόγηση των προτάσεων από επιτροπή, που απαρτίστηκε από ειδικούς της μαγειρικής και της αγοράς, με κριτήριο, σύμφωνα με τον Γρηγόρη Ρίσβα, μέλος της κριτικής επιτροπής, «το προϊόν να παράγεται στην περιοχή που ζούμε, να είναι ποιοτικό και να εκφράζει την ιδιαιτερότητα της περιοχής, και συγκεκριμένα, επιλέχτηκαν οι περισσότερο νέες ιδέες και οι μικρότεροι παραγωγοί γιατί αυτοί χρειάζονται στήριξη». «Οφείλουμε μία ‘συγγνώμη’ σε αυτούς που δεν επελέγησαν γιατί όλες οι αιτήσεις ήταν αξιόλογες», είπε χαρακτηριστικά. 

Ειδικότερα, οι επτά νικητές του Προγράμματος Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος είναι:

1) Ελένη Βασιλειάδου Κυριακίδου, ιδιοκτήτρια «Βερμίου Γης» για το προϊόν «Evreston», προψημένο ζυμαρικό, έτοιμο προς βρώση ή μετά από δύο έως τρία λεπτά μέσα σε βραστό νερό.

2) Κωνσταντίνος Ντούλιας από τη Θεσσαλία, ιδιοκτήτης της «Μελισσοκομική Ελλάς» για το υποβρύχιο με μέλι

3) Ομάδα από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Αττικής για τα chips μήλου

4) Βασιλική Ιωαννίδου από την Ανατολική Μακεδονία για το «νέκταρ φρούτων με στέβια»

5) Χαράλαμπος Καϊάς από την Κρήτη, ιδιοκτήτης της «Escargot de crete» για τους μαγειρεμένους χοχλιούς

6) Χρυσάνθη Νοτούδα από Νιγρίτα Σερρών, για τη «σπιρουνίτα», ζυμαρικό που περιέχει σπιρουλίνα

7) Νίκος Τσιώρος από Πελοπόννησο, για τη «γαϊδουροελιά», μία ποικιλία ελιάς, που χαρακτηρίζεται από το μεγάλο της μέγεθος.



Επίσης, τιμητικό βραβείο έλαβε ο Δημήτρης Τσιαλακούδης για την εταιρεία «Μύλοι Καπλανίδη» στη Λευκοθέα Σερρών, η οποία μετράει 35 χρόνια ιστορίας και αποτελεί την πρώτη ελληνική εταιρεία διάθεσης αλευριού χωρίς γλουτένη.

Πρόγραμμα Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος

Το Πρόγραμμα Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος που ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2012, αποτελεί μια σημαντική πρωτοβουλία της Μαρινόπουλος με στόχο να στηρίξει τους Έλληνες παραγωγούς και να αναδείξει τα ελληνικά προϊόντα. Η εταιρεία υλοποίησε τη συγκεκριμένη ενέργεια στο πλαίσιο της δέσμευσής της να προσφέρει στους Έλληνες καταναλωτές, που την τιμούν με την εμπιστοσύνη τους εδώ και 50 χρόνια, τα καλύτερα ελληνικά προϊόντα.
Στη διάρκεια του Προγράμματος Καινοτομίας ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Τζερόμ Λουμπέρ  επισκέφτηκε τις Σέρρες, την Πελοπόννησο, τη Θεσσαλία, την Κρήτη, την Κεντρική και τη Δυτική Μακεδονία, τη Θράκη και την Ήπειρο, προβάλλοντας τα τοπικά προϊόντα. Συνολικά στο πρόγραμμα έχουν συμμετάσχει 349 Έλληνες προμηθευτές, καθώς και 7.021 εργαζόμενοι της Μαρινόπουλος Α.Ε. που απασχολούνται στα 371 καταστήματα της εταιρίας στις παραπάνω περιοχές.

Στο πλαίσιο του Προγράμματος, το οποίο ήταν «απλό στη σύλληψη και δύσκολο στην υλοποίηση», όπως τονίστηκε στην εκδήλωση, υλοποιήθηκε ο Διαγωνισμός Καινοτομίας Ελληνικού προϊόντος με στόχο να δημιουργηθούν νέα καινοτόμα προϊόντα σε όλη τη χώρα, τα οποία θα τοποθετηθούν προς πώληση στα ράφια των καταστημάτων της εταιρείας Μαρινόπουλος για έξι μήνες.

Εκδήλωση απονομής βραβείων

Οι νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Ελληνικού προϊόντος βραβεύτηκαν σε ειδική εκδήλωση στις 5 Δεκεμβρίου, στην οποία παραβρέθηκε ο υφυπουργός Ανάπτυξης Θανάσης Σκορδάς.

Ο Υφυπουργός τόνισε ότι «το Πρόγραμμα Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος εντάσσεται στο πλαίσιο μιας σύγχρονης επιχειρηματικής προσέγγισης, η οποία δείχνει να κερδίζει έδαφος διεθνώς. Πρόκειται για τη συνεργασία μεταξύ λιανεμπορίου και παραγωγών, με στόχο την προμήθεια, τη διακίνηση, την ανάδειξη, ακόμα και την ανάπτυξη τοπικών προϊόντων. Αυτό που χρειάζεται σήμερα η ελληνική οικονομία, οι ελληνικές επιχειρήσεις, οι Έλληνες παραγωγοί, δεν είναι να προσπαθήσουμε να περιορίσουμε τον ανταγωνισμό. Αλλά να δημιουργήσουμε τις συνθήκες, ώστε ο ανταγωνισμός να λειτουργήσει σωστά, προς όφελος όλων. Να διασφαλίσουμε ένα περιβάλλον με ευκαιρίες, προϋποθέσεις και κίνητρα για καλύτερα προϊόντα, αποδοτικότερη λειτουργία των επιχειρήσεων και  περισσότερες επιλογές προς όφελος του καταναλωτή. Σήμερα είναι σαφής η τάση των καταναλωτών στα ελληνικά προϊόντα γιατί αισθάνονται περισσότερη σιγουριά σχετικά με την ασφάλεια τροφίμων». Επίσης, επισήμανε ότι στόχος του Υπ. Ανάπτυξης είναι να εφαρμόσει τις προτάσεις της έκθεσης του ΟΟΑΣΑ που δημοσιεύθηκε πριν λίγες μέρες και ανέδειξε τα τρόφιμα και το λιανεμπόριο ως 2 πυλώνες οικονομικής αναβάθμισης της Ελλάδας. 



Στην εκδήλωση πορεύθηκε και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου, ο οποίος τόνισε μεταξύ άλλων ότι «σε αυτή τη νέα Ελλάδα, η λέξη κλειδί είναι η ανεξαρτησία, καθώς πρέπει να ανακτήσουμε τον έλεγχο». Ο κ. Κεδίκογλου έκανε λόγο για το «διατροφικό έλλειμμα της χώρας», καθώς, όπως είπε, «η Ελλάδα εισήγαγε περισσότερα προϊόντα απ’ ό,τι εξήγαγε. Για παράδειγμα, τα εισαγόμενα προϊόντα ελαιόλαδου επειδή ήταν καλύτερα πλασαρισμένα υπερκαλύπτανε τις εξαγωγές ελαιόλαδου που ήταν χύμα». Όπως επισήμανε, η χώρα πρέπει να επιτύχει την «διατροφική ανεξαρτησία, καθώς δεν είναι δυνατό να μην μπορεί να καλύψει τις ανάγκες του πληθυσμού της δεδομένου ότι έχουμε τα καλύτερα προϊόντα». «Οι λέξεις – κλειδιά είναι: παραγωγικότητα, καινοτομία, ανεξαρτησία, εξωστρέφεια, οι οποίες συμπυκνώνονται στο «Πρόγραμμα Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος» της εταιρείας Μαρινόπουλος», συμπέρανε.

Επιπλέον, ο διευθύνων σύμβουλος της Μαρινόπουλος Jerome Loubere δήλωσε σχετικά: «η επιτυχία του Προγράμματος Καινοτομίας αποτελεί για μας το πιο βασικό κίνητρο για να συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας. Γιατί η αποστολή μιας μεγάλης εταιρείας είναι να αποδέχεται την ευθύνη της στην κοινωνία και να δεσμεύεται απέναντί της για δράσεις ποιότητας, υπευθυνότητας και προοπτικής σε βάθος χρόνου. Με την προσπάθεια αυτή, που ξεκίνησε το 2012 στις Σέρρες με στόχο την ανάδειξη των προϊόντων,  προβάλλαμε τον πλούτο της ελληνικής γης και τις προσπάθειες των ανθρώπων της. Έτσι, καλέσαμε τους παραγωγούς να παρουσιάσουν τις ιδέες τους με στόχο αυτές να κερδίσουν μία θέση στα ράφια των 800 καταστημάτων της εταιρείας. Εξάλλου, ήδη συνεργαζόμαστε με πολλούς παραγωγούς από όλη την Ελλάδα και οι συνεργασίες μας μπορούν να γίνουν ακόμα περισσότερες». Ο κ. Λουμπέρ τόνισε ότι η εταιρεία έχει μία ιστορία 50 χρόνων, με τη δημιουργία του πρώτου καταστήματος το 1962, ενώ εδώ και 10 μήνες η «Μαρινόπουλος» λειτουργεί το πρώτο on line σούπερ μάρκετ. «Η εταιρεία, που είναι 100 % ελληνική, με 14.000 εργαζόμενους σε όλη την Ελλάδα, στοχεύει να βοηθήσει την ελληνική οικονομία», πρόσθεσε.

Από την πλευρά του, ο Γιώργος Βογιατζάκης, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος, σημείωσε ότι μέσω αυτού του προγράμματος η εταιρεία γύρισε όλη την Ελλάδα και ήρθε κοντά με τους Έλληνες παραγωγούς.

Τέλος, ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιάννης Σγουρός υποστήριξε ότι αναγνωρίζει «τον αγώνα του παραγωγού, αν θα μπορέσει να βγάλει τα κόστη για την παραγωγή κτλ». «Τα ελληνικά προϊόντα είναι τα καλύτερα και τα πιο φθηνά αλλά πρέπει να τα διαφημίσουμε και να τα παρουσιάσουμε καλά»,τόνισε.

Κρόκου Μαρία


Πηγή:www.agronews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου