29 Οκτ 2012

Κερδίζει έδαφος το γιαούρτι.


Σταθερά ανοδικές είναι οι πωλήσεις φυσικού ελληνικού γιαουρτιού στις αγορές της Γερμανίας και μάλιστα κατά το πρώτο εξάμηνο του 2012 σημείωσαν αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 3%. Ενδεικτικό άλλωστε είναι το γεγονός ότι το ελληνικό γιαούρτι δεσπόζει στη 16η θέση των 100 σημαντικότερων εξαγόμενων προϊόντων στον κόσμο, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ.



Σε αντιδιαστολή ο κύκλος εργασιών του συνόλου των λευκών γαλακτοκομικών φάνηκε να επιβραδύνεται κατά 1,6% έναντι της προηγούμενης χρονιάς και να περιορίζεται στα 4,518 δισ. ευρώ.

Την ίδια ώρα όμως νέοι «παίκτες» εισέρχονται στην αγορά γιαουρτιού ελληνικού τύπου αντιλαμβανόμενοι τις ανάγκες των Γερμανών καταναλωτών για υγιεινό τρόπο διατροφής.
Για το φυσικό γιαούρτι ο κύκλος εργασιών όπως προαναφέρθηκε αυξήθηκε σε διψήφιο ποσοστό στα 15,2 εκατ. ευρώ και σε όγκο έφτασε τους 5.000 τόνους. Η αύξηση αυτή αποδίδεται τόσο στην καλή πορεία των αυθεντικών ελληνικών προϊόντων, όσο και στη διάδοση ανταγωνιστικών προϊόντων, με την ευρύτερη παρουσία τους στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ και την είσοδο νέων εταιρειών στο αναπτυσσόμενο αυτό τμήμα της αγοράς.

Οι ανταγωνιστές
Από τις ανταγωνιστικές εταιρείες γιαουρτιού ελληνικού τύπου -σύμφωνα με τη σχετική έκθεση του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του ελληνικού Προξενείου στο Ντίσελντορφ- ξεχωρίζουν τα brands Elinas της εταιρείας Hochwald, Yokus της Domspitzmilch - Bayernland, Weidegluck, Bayerische Milchindustrie – BMI EG, Apostels, η Garmo με τα προϊόντα Gazi και Sirtakis, Andechser καθώς και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, όπως Eridanous και Aro.

Νέος «παίκτης» στη γερμανική αγορά γιαουρτιού ελληνικού τύπου είναι η εταιρεία Zott, η οποία κυκλοφόρησε φέτος το προϊόν με την επωνυμία Mykonos – Griechische Art. Στις νέες παρουσίες περιλαμβάνεται επίσης το προϊόν της ηγέτιδας στη γερμανική αγορά λευκών γαλακτοκομικών εταιρείας Muller Milch, «Joghurt mit der Ecke – Griechischer Art».


Tαγκαλάκη Έλενα

Πηγή:www.agronews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου