26 Νοε 2012

Στις επάλξεις το ελληνικό πρωινό.


Παραγωγοί και ξενοδόχοι βρίσκουν κοινή γραμμή πλεύσης μέσα από το πρόγραμμα προώθησης του ελληνικού πρωινού στα ξενοδοχεία.


Πρόκειται για μια προωθητική ενέργεια που «τρέχει» το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας σε συνεργασία με διάφορα ξενοδοχεία ανά την επικράτεια. Από την καμπάνια
αυτή ωφελημένοι μπορούν να είναι οι παραγωγοί π.χ. εσπεριδοειδών και νωπού γάλακτος οι οποίοι δεν βρίσκουν αγορές για τα προϊόντα τους.

Οι υπουργοί Αγροτικής Ανάπτυξης και Τουρισμού εγκαινίασαν την Πέμπτη 22 Νοεμβρίου το περίπτερο του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, όπου φιλοξενείται η δράση «Ελληνικό πρωινό». Η συγκεκριμένη δράση αποτελεί υλοποίηση της συνεργασίας των δύο υπουργείων στην ανάδειξη και υποστήριξη των εξαιρετικής ποιότητας ελληνικών αγροτικών προϊόντων και στην καθιέρωση θεσμών που θα ενισχύσουν το τουριστικό προϊόν της χώρας, ενσωματώνοντας σε αυτό και τα διατροφικά στοιχεία της χώρας.

«Στόχος μας είναι μέσα στο 2013 να φέρουμε ξανά τον τουρισμό στο παγκόσμιο προσκήνιο» τόνισε από τη Θεσσαλονίκη η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη. Εγκαινιάζοντας την έκθεση, η κυρία Κεφαλογιάννη αναφερθηκε στην ανάγκη σύνδεσης του τουριστικού προϊόντος με την πρωτογενή παραγωγή, δημιουργώντας προϋποθέσεις για αύξηση της απασχόλησης και στον αγροτικό τομέα.

Στην έκθεση Philoxenia που πραγματοποιείται 22 με 25 Νοεμβρίου στη ΔΕΘ συμμετέχουν τουριστικές επιχειρήσεις και προβάλλονται τα νέα τουριστικά προϊόντα.

Συμμετέχουν 50 ξενοδοχεία
Ήδη 50 ξενοδοχεία από όλη την Ελλάδα πληρούν τις προϋποθέσεις και συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Ειδικότερα, η δράση «Ελληνικό Πρωινό» αποσκοπεί στον εμπλουτισμό του πρωινού που προσφέρουν τα ξενοδοχεία, με προϊόντα από κάθε τόπο και προορισμό, έτσι ώστε η πρωινή γευστική εμπειρία του κάθε επισκέπτη να έχει σχέση με την Ελλάδα και ειδικότερα με τη συγκεκριμένη περιοχή που επισκέπτεται. Συγχρόνως επιτυγχάνεται η διασύνδεση του τουριστικού τομέα με τον πρωτογενή ώστε η ωφέλεια από τη δραστηριότητα να διαχέεται σε όλη την κοινωνία.

Απώτερος στόχος του είναι η ανάδειξη του άφθονου γαστρονομικού πλούτου όλων των περιοχών της χώρας και η αύξηση της ικανοποίησης των ξενοδοχειακών πελατών μέσω της δημιουργίας μοναδικών γευστικών εμπειριών. Επισημαίνεται, ότι το εν λόγω πρόγραμμα υποστηρίζεται και υλοποιείται με αποκλειστική χρηματοδότηση του Ξ.Ε.Ε..

Με τον τρόπο αυτό στηρίζονται και οι ντόπιοι παραγωγοί οι οποίοι εφοδιάζουν τα ξενοδοχεία με καλής ποιότητας προϊόντα, αφού μεταφέρονται από το χωράφι κατευθείαν στην κουζίνα για την παρασκευή φαγητού.

Ταγκαλάκη Έλενα

Πηγή:www.agronews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου