12 Σεπ 2012

Συνεχίζεται η προσπάθεια για καθιέρωση Κρητικού brand name.


Ο στρατηγικός σχεδιασμός της Περιφέρειας Κρήτης και της «Αγροδιατροφικής Σύμπραξης», για την ενίσχυση των Κρητικών εξαγωγών στις διεθνείς και εσωτερικές αγορές, παρουσιάστηκε από την αντιπεριφερειάρχη Κρήτης, Θεανώ Βρέντζου -Σκορδαλάκη σε ειδική εκδήλωση που έγινε χθες στο Επιμελητήριο Ηρακλείου.

Όπως ανέφερε η κ. Βρέντζου, «μόνο με πιστοποιημένα αγροτικά προϊόντα μπορούμε να κατακτήσουμε νέες αγορές, και ήδη κινούμαστε σε αυτή την κατεύθυνση καθώς έχουμε καταθέσει στο αρμόδιο υπουργείο για διεθνή κατοχύρωση, το brand name «ΚΡΗΤΗ» . Με αυτή την ενιαία ονομασία θα πρέπει να διατίθενται στην Ελληνική αλλά και την διεθνή αγορά τα Κρητικά προϊόντα».


Παράλληλα η αντιπεριφερειάρχης επεσήμανε ότι επιστέγασμα των επαφών που είχε ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, στην Ουκρανία είναι η επίσκεψη στο νησί στις 15 Σεπτεμβρίου 130 περίπου Ουκρανών επιχειρηματιών, που δραστηριοποιούνται στον πρωτογενή τομέα, τον τουρισμό αλλά και στην αγορά ακινήτων.

Επίσης στις 29 Σεπτεμβρίου εκπρόσωποι από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της Ρωσίας θα βρεθούν στο νησί, προκειμένου να υπογράψουν συμβόλαια συνεργασίας με επιχειρήσεις για εξαγωγές Κρητικών προϊόντων.

Πηγή:www.paseges.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου