28 Φεβ 2013

Πατάει πόδι σε νέες αγορές η Προϊόντα Κρόκου Κοζάνης.


H Aμερική και οι Ευρώπη αποτελούν τους εξαγωγικούς προορισμούς που, κατά προτεραιότητα, βάζει στο στόχαστρο για το άμεσο μέλλον, η εταιρεία Προϊόντα Κρόκου Κοζάνης (ΠΚΚ) ΑΕ, η οποία ήδη στα τελευταία τρία χρόνια έχει καταγράψει αύξηση των εξαγωγικών επιδόσεων κατά 147%, με αποτέλεσμα να επιτυγχάνει το 45% των συνολικών της πωλήσεων από το εξωτερικό.


To υφιστάμενο διεθνές δίκτυο πωλήσεων της εταιρείας, που αριθμεί 25 αγορές, εκ των οποίων οι εννέα τελευταίες «άνοιξαν» στη διάρκεια του 2012.
Στο πλαίσιο αυτό προγραμματίζεται για τρέχον έτος η είσοδος σε πέντε νέες αγορές και συγκεκριμένα στις Ουγγαρία, Σλοβακία, Δανία, Σουηδία και Ταϊβάν, οι οποίες θα προστεθούν στο υφιστάμενο διεθνές δίκτυο πωλήσεων της εταιρείας, που αριθμεί 25 αγορές, εκ των οποίων οι εννέα τελευταίες «άνοιξαν» στη διάρκεια του 2012.

«Συνεχίζουμε την πολιτική διεύρυνσης του δικτύου πωλήσεων διεθνώς, όπως και την προσπάθεια περαιτέρω ενδυνάμωσης του εθνικού δικτύου», τονίζει χαρακτηριστικά ο γενικός διευθυντής της εταιρείας κ. Άγγελος Μάρκου, με αφορμή τη διάκριση στα Sales Excellence Awards 2013, που απέσπασε η Προϊόντα Κρόκου Κοζάνης ΑΕ, κατακτώντας την πρώτη θέση στην κατηγορία «Επιτυχημένη Έναρξη Εξαγωγών».

Προϊόν της σύμπραξης μεταξύ του Αναγκαστικού Συνεταιρισμού Κροκοπαραγωγών Κοζάνης και της εταιρείας Κορρές ΑΕ, η Προϊόντα Κρόκου Κοζάνης ΑΕ κατάφερε στο διάστημα 2010 – 2012 να ακολουθήσει διαρκή ανοδική πορεία στο επίπεδο της εξαγωγικής της δραστηριότητας, η οποία σωρευτικά φθάνει ως ποσοστό το 147%.

Το 2012 η εταιρεία εγκαινίασε την παρουσία των βιολογικών αφεψημάτων με κρόκο Κοζάνης στο κανάλι του φαρμακείου, επιτυγχάνοντας, κατά το λανσάρισμά τους, την τοποθέτηση σε 300 σημεία. Το συγκεκριμένο κανάλι πώλησης κρίθηκε το κατάλληλο περιβάλλον, ώστε να αναδειχθούν οι ευεργετικές για τον οργανισμό ιδιότητες του προϊόντος,  λειτουργώντας σε συνέργεια με τα περίπου 600 σημεία πώλησης σε καταστήματα βιολογικών προϊόντων και delicatessen.

Η Γαλλία είναι μία από τις αγορές προτεραιότητας για την ΠΚΚ, καθώς παρουσιάζει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης -ο κρόκος είναι ήδη ένα δημοφιλές μπαχαρικό, ενώ το κοινό είναι εξοικειωμένο με την κατανάλωση ροφημάτων. Στόχος είναι ο αριθμός των φαρμακείων που “φιλοξενούν” τα ελληνικά προϊόντα, να αγγίξει τα 2.000 έως το τέλος του 2014, ενώ η εταιρεία θα κάνει την είσοδό της και στο κανάλι HO.RE.CA (Hotel / Restaurants / Café) μέσω της συνεργασίας με έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς της αγοράς με δίκτυο της τάξεως των 23.500 σημείων.

Συνολικά την περασμένη χρονιά η ΠΚΚ ξεκίνησε τη διάθεση των προϊόντων της σε 9 νέες αγορές και πιο συγκεκριμένα στις Σλοβενία, Ουκρανία, Ολλανδία, Βέλγιο, Κουβέιτ, Κατάρ, Μπαχρέιν, Ιαπωνία, Καναδά, ενώ εντός του 2013 η Ουγγαρία, η Σλοβακία, η Δανία, η Σουηδία και η Ταϊβάν θα προστεθούν στο δίκτυο εξαγωγών.

Αυτή τη στιγμή η σειρά αφεψημάτων με κρόκο Κοζάνης διατίθεται σε περίπου 2.500 σημεία στην Ελλάδα (supermarkets, επιλεγμένα καταστήματα τροφίμων και café) και σε συνολικά 25 αγορές του εξωτερικού (Κύπρος, Αγγλία, Γερμανία, Ισπανία, Βουλγαρία, Πολωνία, Τσεχία, Ελβετία, Γαλλία, Βέλγιο, Νορβηγία, Ολλανδία, Ρωσία, Σλοβενία, Ουκρανία, Κουβέιτ, Κατάρ, Μπαχρέιν, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Αυστραλία, Ιαπωνία, Χονγκ Κονγκ, Ινδία και Καναδά). Παράλληλα, μέσω της συνεργασίας της ΠΚΚ με την εταιρεία παραγωγής και διανομής τροφίμων Γαία Τρόφιμα (GAEA), η συλλογή των πρωτοποριακών αφεψημάτων έχει παρουσία και στην Αμερική.



Του Λεωνίδα Λιάμη


Πηγή:www.agronews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου