21 Φεβ 2013

Σε ελεύθερη πτώση βρίσκεται η αγορά του γιαουρτιού.


Σε ελεύθερη πτώση συνεχίζει να βρίσκεται η αγορά του γιαουρτιού, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες, επιβεβαιώνοντας ότι το συγκεκριμένο προϊόν δεν συγκαταλέγεται πια στα είδη πρώτης γραμμής τουλάχιστον όσον αφορά τους Έλληνες καταναλωτές.
Σύμφωνα λοιπόν με τελευταίες και αποκλειστικές  πληροφορίες η συγκεκριμένη αγορά έκλεισε το 2012 στα 220 εκατ. ευρώ από
232 εκατ. ευρώ το 2011. Στοιχεία για φέτος μιλούν για περαιτέρω επιδείνωση της αγοράς τουλάχιστον κατά 5,5% σε αξία. Πτώση που δεν προβλέπεται να ανακοπεί κατά την διάρκεια του έτους.



Κι αν η πτώση της συγκεκριμένης αγοράς αποτελεί ένα βασικό γνώρισμα του κλάδου το δεύτερο σημαντικότερο είναι η πτώση του μεριδίου αγοράς της ΦΑΓΕ. Η οποία αν και παραμένει πρωταγωνίστρια, εντούτοις έσπασε το φράγμα του 20% αλλά προς τα κάτω. Τελευταίες μετρήσεις της δίνουν μερίδιο αγοράς της τάξεως του 19% από 24% που ήταν το 2011. Ποσοστό που απέχει σχεδόν 20% από αυτό που διαχειριζόταν πριν από μία δεκαετία περίπου όταν φιγουράριζε στο 47% περίπου.



Δεύτερη  στη σειρά παραμένει η Δέλτα με μερίδιο αγοράς 16,5% αυξημένο κατά 1% έναντι του 2011. Από εκεί και κάτω επικρατεί το χάος καθώς Μεβγάλ, Κρι Κρι και Danone μοιράζονται την τρίτη θέση με μερίδια αγοράς πέριξ του 8%. Ακολουθεί η Ολυμπος με 7% και στη συνέχεια είναι η Friesland με μερίδιο αγοράς περίπου 5%.



Μειωμένα έσοδα αλλά και ανύπαρκτα κέρδη έχουν πλέον να μοιράζονται οι βασικοί παίκτες της κατηγορίας, ως φυσική απόρροια και των πολυάριθμων και συνεχών εκπτώσεων που γίνονται. Είναι χαρακτηριστικό ότι στις περισσότερες συσκευασίες που διακινούνται οι εταιρείες προκειμένου να προσελκύσουν το καταναλωτικό ενδιαφέρον τις συνοδεύουν με εκπτωτικό κουπόνι η αξία του οποίου είναι από 20 λεπτά έως και 40 λεπτά.

Πηγή:www.paseges.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου