20 Ιουλ 2012

Να "ξεκλειδώσει" ξένες αγορές για τα ελληνικά φρούτα επιδιώκει το ΕΒΕΘ.


Να «ξεκλειδώσει» τις αγορές της Ρωσίας, της Ουκρανίας και της Κίνας, για την αύξηση των εξαγωγών ελληνικών φρέσκων φρούτων, επιχειρεί το πρόγραμμα «Eurofresh Fruits», που υλοποιεί το Εμποροβιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), σε συνεργασία με την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος και άλλα 14 επιμελητήρια από όλη τη χώρα.
Το πρόγραμμα, που περιλαμβάνει τα φρούτα κεράσι, ακτινίδιο, πορτοκάλι, καρπούζι και επιτραπέζια σταφύλια, συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Ελλάδα.

Έχει τριετή διάρκεια και περιλαμβάνει σειρά δράσεων ενημέρωσης και διαφήμισης, με βασικό στόχο την ενίσχυση της εικόνας των ανωτέρω ελληνικών προϊόντων, καθώς επίσης και δράσεις
προώθησης, με σκοπό την άμεση και έμμεση ενίσχυση του προφίλ των επιχειρήσεων και των εξαγωγών τους.

Ενδεικτικά, μεταξύ των δράσεων περιλαμβάνονται η διοργάνωση επιδοτούμενων επιχειρηματικών αποστολών και η συμμετοχή ελληνικών επιχειρήσεων σε σημαντικές εμπορικές εκθέσεις στις χώρες- στόχους.

Το ΕΒΕΘ οργάνωσε στις 19 Ιουλίου ενημερωτική εκδήλωση για το πρόγραμμα, με στόχο την ενημέρωση των επιχειρήσεων για τις δράσεις του «Eurofresh fruits», ιδιαίτερα δε γι’ αυτές που προβλέπονται κατά το πρώτο έτος υλοποίησης του προγράμματος και για τον τρόπο συμμετοχής τους σε αυτές.


Πηγή:www.paseges.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου