Διαφορετικές
τιμές για τα ίδια προϊόντα σε διαφορετικά καταστήματα της ίδιας αλυσίδας σούπερ
μάρκετ διαπιστώνει η τιμοληψία που πραγματοποίησε η Ένωση Εργαζομένων
Καταναλωτών Ελλάδας.
Η
τιμοληψία πραγματοποιήθηκε στις 29 Νοεμβρίου 2012 και αφορούσε ένα τυπικό
καλάθι 14 βασικών ειδών, ίδιων
συσκευασιών και ίδιων ετικετών, τα οποία
προμηθεύονται οι καταναλωτές από 4 γνωστές αλυσίδες σούπερ μάρκετ, οι οποίες
διατηρούν καταστήματα σε όλες σχεδόν τις μεγάλες πόλεις τής χώρας μας.
Σύμφωνα
με τα συμπεράσματα της τιμοληψίας, η διαφορά αξίας του ακριβότερου καλαθιού ως
προς το φθηνότερο της ίδιας πάντα αλυσίδας είναι από 0,52% μέχρι 6,33%.
Η
οργάνωση, σε σχετική ανακοίνωσή της, με την οποία δημοσιοποιεί τα αποτελέσματα
τής τιμοληψίας, διατυπώνει σειρά ερωτημάτων όπως, γιατί οι καταναλωτές που
εμπιστεύονται μια συγκεκριμένη αλυσίδα για την προμήθεια βασικών αγαθών
πληρώνουν διαφορετικές τιμές για τα ίδια προϊόντα, αναλόγως της πόλης που ζουν
και ποιο είναι το στοιχείο εκείνο που επιβάλλει στις αλυσίδες να καθορίζουν
διαφορετικές τιμές.
Πηγή:
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου