21 Αυγ 2012

Έξυπνος τρόπος να πουλήσεις; Κρασί με ετικέτα για τυφλούς ανθρώπους.


To ισπανικό κρασί Lazarus Wine είναι δημοφιλές όχι μόνο για τη γεμάτη γεύση του και το φίνο άρωμά του αλλά και για το γεγονός ότι παρασκευάζεται από ανθρώπους που έχουν αδυναμία όρασης.




Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία Baud που παρασκευάζει και διαθέτει στο εμπόριο το εν λόγω brand απασχολεί τυφλούς υπαλλήλους και πρόσφατα βρήκε έναν ιδιαίτερο τρόπο για να αναδείξει αυτή την πτυχή της παραγωγής.



Επιπλέον, η οινοποιία θέλησε να κάνει κατανοητή τη σήμανση του κρασιού στους τυφλούς, τυπώνοντας ετικέτες στο σύστημα γραφής Braille. Έτσι για πρώτη φορά παρουσιάζεται στο καταναλωτικό κοινό ένα στιλάτο μπουκάλι κρασιού που ξεχωρίζει τόσο για τον πρωτότυπο σχεδιασμό του όσο και για την ευαισθησία των δημιουργών του.




Και αυτό συμβαίνει όχι μόνο σε σχέση με την ποιότητα (που είναι άριστη, έτσι ή αλλιώς) αλλά κυρίως για την προσπάθεια που καταβάλλουν να προσεγγίσουν με διακριτικότητα μια ιδιαίτερη ομάδα ανθρώπων.



Πηγή:www.perierga.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου