1 Απρ 2013

Το Ελληνικό ποπ-κορν από την Ξάνθη που τρέλανε τους Λονδρέζους.


Με πανελλαδική κάλυψη 20.000 τελικών σημείων πώλησης στην ελληνική αγορά, η εταιρεία Smart foods έχει κερδίσει με τα δικά της pop corn περίοπτη θέση στις καταναλωτικές συνήθειες του Ελληνα καταναλωτή και όχι μόνο.
. Μόλις προ ημερών η εταιρεία συμμετείχε στην διεθνή έκθεση τροφίμων και ποτών IFE στο Λονδίνο μεταξύ 17 – 20 Μαρτίου.
Όπως δήλωσε ο Μανώλης Σπάρταλης, «καταφέραμε να ανοίξουμε τα φτερά μας σαν εταιρεία με λιγότερο από δυο χρόνια στην αγορά προμοτάροντας 9 διαφορετικές γεύσεις ποπ κορν και φανήκαμε αντάξιοι της ελληνικότητας και ποιότητας των προϊόντων μας.
Θεωρούμε ότι ανοίξαμε τις πόρτες για υγιείς συνεργασίες στην Ευρώπη, κάποιες από τις οποίες θα καρποφορήσουν άμεσα. Είναι τιμή μας να
μπορέσουμε να βοηθήσουμε τον τόσο πονεμένο τόπο μας με εισροή πόρων από το εξωτερικό έτσι ώστε να αξιοποιήσουμε με τον καλύτερο τρόπο την ανάπτυξη της επιχείρησης μας και να συνεχίζουμε να καινοτομούμε σε όλα τα επίπεδα.
Ο Εμμανουήλ και ο Σάββας Σπάρταλης, ως διευθύνοντες σύμβουλοι της εταιρείας μεταποίησης μετατρέπουν την γνώση σε πράξη, δίνοντας ταυτότητα και δυναμική στα τελικά προϊόντα. Με την πολυετή τους εμπειρία στον κλάδο των τροφίμων σε εταιρίες του εξωτερικού, όπως Uniliver,United biscuits, Tate & Lyle, εκσυγχρονίζουν την εταιρία σε κάθε λειτουργική της μορφή, ορίζοντας ένα περιβάλλον που διοικείται από τον πελάτη προς την εταιρία.
Σύμμαχος τους στην προσπάθεια που καταβάλλουν οι εξειδικευμένες γνώσεις τους πάνω στον χώρο των τροφίμων. Ειδικότερα, ο Εμμανουήλ Σπάρταλης έχει πραγματοποιήσει σπουδές Food Manufacture Management & Marketing στο πανεπιστήμιο Reading της Αγγλίας και μεταπτυχιακά σε Food Industry στο πανεπιστήμιο Imperial του Λονδίνου. Αντίστοιχα ο Σάββας Σπάρταλης έχει ολοκληρώσει σπουδές στο Food Technology στο πανεπιστήμιο Reading της Αγγλίας.
Η μοναδική εταιρεία που εξειδικεύεται στην παραγωγή καλαμποκιού-popcorn
Mε έδρα στη Ξάνθη, η Smartfoods διαχειρίζεται μία συνολική ιδιόκτητη έκταση που αγγίζει τα 2000 στρέμματα στον ακριτικό κάμπο. Ο συνδυασμός άριστων κλιματικών συνθηκών και υπερσύγχρονων εγκαταστάσεων, σε μια μονάδα από τις λίγες στη Ευρώπη, κάνει περήφανους τους δημιουργούς της και λαμβάνει τα εύσημα για την ποιότητα των προϊόντων της, από παλιούς και νέους συνεργάτες. Αποτελεί την μοναδική εταιρία στην Ελλάδα που εξειδικεύεται στην παραγωγή καλαμποκιού-popcorn, αλλά δεν σταματά μόνο εκεί.
Οι πρόσφατες επενδύσεις της εταιρίας καρποφόρησαν σε μια κάθετη μονάδα παραγωγής, από την πρώτη ύλη, μέχρι το τελικό προϊόν. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τον καλύτερο έλεγχο της ποιότητας σε κάθε στάδιο παραγωγής του προϊόντος, τη δραματική μείωση του κόστους και επαγωγικά τη μεταφορά αυτής της μείωσης στο τελικό σημείο πώλησης, προς οικονομικό όφελος του καταναλωτή.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου


Πηγή:www.reporter.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου